Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lyžařské kurzy na středních školách ve Středočeském kraji
Hanáčková, Lucie ; Fořterová, Petra (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent)
Název: Lyžařské kurzy na středních školách ve Středočeském kraji Cíl: Cílem bakalářské práce bylo zmapování lyžařských kurzů na středních školách ve Středočeském kraji a zjištění zájmu studentů středních škol o tyto kurzy. Metody: Stěžejní metodou bylo dotazování pomocí anketního šetření provedeného online formou. Anketa obsahovala uzavřené a polootevřené otázky. Výzkumu se zúčastnilo 132 studentů středních škol ve Středočeském kraji (15-19 let) napříč všemi ročníky. Výsledky: Na základě anketního šetření z výsledků vyplývá, že střední školy ve Středočeském kraji stále organizují lyžařské kurzy pro své studenty, i přes klesající účast studentů na těchto kurzech. Pořádání lyžařských kurzů bylo dle zjištěných dat ovlivněno i pandemií Covidu-19. Zároveň nejčastější motivací studentů se těchto kurzů účastnit byl společný čas strávený se spolužáky v horském prostředí. Valná většina studentů, kteří kurzy absolvovali, byli spokojeni s jeho organizací a výukou lyžování. Klíčová slova: lyžařské kurzy, střední škola, lyžování, adolescence
Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol
Hrkal, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední školy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí průzkumu trhu, který zjišťuje názor vybraných českých ředitelů středních škol na danou problematiku. Metody: Pro výzkumné šetření je užita kvantitativní metoda dotazování, které proběhlo v písemné i elektronické podobě. Případová studie fiktivní firmy využívá marketingového mixu služeb jakožto taktické pomůcky pro její sestavení. Výsledky: Sestavená případová studie fiktivní firmy, vycházející z výsledků výzkumného šetření, je konkrétním plánem pro první rok její existence. Fiktivní firma je schopna zajistit organizaci v konkurenceschopné cenové hladině stávajících lyžařských kurzů na středních školách. Klíčová slova: management outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetření
Změny lyžařské infrastruktury a jejího využití v Krušných horách v posledním desetiletí
Peterka, Pavel ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Vágner, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na sjezdové lyžování, které tvoří společně s běžeckým lyžováním nejvýznamnější aktivitu zimní části turistické sezóny. Sjezdové lyžování má v Česku dlouhou tradici a nachází se zde velké množství lyžařských středisek. Jedním z významných regionů sjezdového lyžování Česka jsou Krušné hory. Vývoj cestovního ruchu v Krušných horách je oproti jiným pohořím Česka specifický. Po roce 1948 byly některé části území nepřístupné, jelikož se jednalo o příhraniční pásmo. V dalších letech byly poničeny vlivem těžby hnědého uhlí. Práce analyzuje změny, ke kterým v průběhu mnoha let v Krušných horách docházelo. Zvláště se práce zaměřuje na období posledních deseti let. Druhá část práce v rámci dotazníkového šetření ukazuje, zda je využit potenciál Krušných hor ústeckými školami. Cílem dotazníkového šetření bylo zjistit, kde ústecké školy pořádají své lyžařské výcvikové kurzy a jaké jsou hlavní priority pro výběr lokality.
Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol
Hrkal, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední školy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí průzkumu trhu, který zjišťuje názor vybraných českých ředitelů středních škol na danou problematiku. Metody: Pro výzkumné šetření je užita kvantitativní metoda dotazování, které proběhlo v písemné i elektronické podobě. Případová studie fiktivní firmy využívá marketingového mixu služeb jakožto taktické pomůcky pro její sestavení. Výsledky: Sestavená případová studie fiktivní firmy, vycházející z výsledků výzkumného šetření, je konkrétním plánem pro první rok její existence. Fiktivní firma je schopna zajistit organizaci v konkurenceschopné cenové hladině stávajících lyžařských kurzů na středních školách. Klíčová slova: management outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetření

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.